Menu

Corona: hoe gaan we hier samen mee om?

Het coronavirus heeft veel impact voor onze klanten en onze flexcollega's. Het roept veel vragen op. We geven hier graag wat meer info. 

 

Is Actief Werkt! open voor bezoekers? 

Onze vestigingen zijn gewoon open en goed bereikbaar. Waar bezoekers tot 1 juli nog een afspraak moesten maken, is die richtlijn nu ook versoepeld. Iedereen kan gewoon zonder afspraak bij ons terecht. Natuurlijk nemen we de richtlijnen wel in acht zoals de 1,5 meter afstand. 

 

Beschikbare medewerkers

Wanneer u behoefte heeft aan (tijdelijke) medewerkers kunnen wij snel schakelen. De huidige situatie maakt dat de behoeften per opdrachtgever sterk wisselen. Sommige bedrijven hebben minder behoefte aan personeel, waardoor wij onze flexcollega's snel elders kunnen inzetten. Wilt u weten wat we voor u kunnen betekenen? Neem dan gerust contact met ons op. 

Contactgegevens van onze vestigingen


Hoe communiceren we met onze flexcollega's over maatregelen? 

We wijzen onze flexcollega's actief op de maatregelen van het RIVM.  Natuurlijk zijn de hygiëne-maatregelen erg belangrijk. Daarnaast is het goed dat zij worden meegenomen in de richtlijnen van het bedrijf waar ze werken. Wij vinden het belangrijk dat onze flexcollega's weten wat van hen verwacht wordt, en dat zij met hun vragen en zorgen bij u als opdrachtgever en bij ons terecht kunnen. 

 

Wat zijn de meestgestelde vragen van dit moment?

Er leven natuurlijk veel vragen. Wat gebeurt er als u moet afschalen of wanneer een bedrijf sluit? Wat zijn de gevolgen wanneer flexcollega's niet kunnen werken als gevolg van ziekte, of als gevolg van zorgtaken? Waar hebben flexcollega's recht op, waar heeft u recht op? Het liefst zouden wij deze vragen hier voor u beantwoorden. Helaas is er meestal geen eenduidig antwoord mogelijk. Daarom adviseren we zowel onze flexcollega's als u als opdrachtgever contact op te nemen met de contactpersoon op de vestiging. Zij helpen graag verder. 

Contactgegevens van onze vestigingen