Het coronavirus heeft veel impact voor onze klanten en onze flexcollega's. Het roept veel vragen op. We geven hier graag wat meer info.
Is Actief Werkt! open voor bezoekers?
Sinds 15 december zijn de maatregelen verder aangescherpt, en sinds 12 januari weten we dat deze aanscherpingen in ieder geval gelden tot en met 9 februari. Dat betekent dat we zoveel mogelijk online werken. Al onze vestigingen zijn telefonisch en online goed bereikbaar. We ontmoeten elkaar alleen als het echt niet anders kan.
Beschikbare medewerkers
Wanneer u behoefte heeft aan (tijdelijke) medewerkers kunnen wij snel schakelen. De huidige situatie maakt dat de behoeften per opdrachtgever sterk wisselen. Sommige bedrijven hebben minder behoefte aan personeel, waardoor wij onze flexcollega's snel elders kunnen inzetten. Wilt u weten wat we voor u kunnen betekenen? Neem dan gerust contact met ons op.
Contactgegevens van onze vestigingen
Hoe communiceren we met onze flexcollega's over maatregelen?
We wijzen onze flexcollega's actief op de maatregelen van het RIVM. Natuurlijk zijn de hygiëne-maatregelen erg belangrijk. Daarnaast is het goed dat zij worden meegenomen in de richtlijnen van het bedrijf waar ze werken. Wij vinden het belangrijk dat onze flexcollega's weten wat van hen verwacht wordt, en dat zij met hun vragen en zorgen bij u als opdrachtgever en bij ons terecht kunnen.
Wat zijn de meestgestelde vragen van dit moment?
Er leven natuurlijk veel vragen. Wat gebeurt er als u moet afschalen of wanneer een bedrijf sluit? Wat zijn de gevolgen wanneer flexcollega's niet kunnen werken als gevolg van ziekte, of als gevolg van zorgtaken? Waar hebben flexcollega's recht op, waar heeft u recht op? Het liefst zouden wij deze vragen hier voor u beantwoorden. Helaas is er meestal geen eenduidig antwoord mogelijk. Daarom adviseren we zowel onze flexcollega's als u als opdrachtgever contact op te nemen met de contactpersoon op de vestiging. Zij helpen graag verder.
Contactgegevens van onze vestigingen