Menu

Uitzendbureau in Tilburg

Wil je een baan in Tilburg of omliggende gemeentes? Wij vinden dé vacature voor jou. Kom direct in contact met Actief Werkt uitzendbureau Tilburg. Wij helpen je met het vinden van toffe vacatures.

Bekijk vacatures in Tilburg

 
Schrijf je online in >

Actief Werkt! Tilburg

Heuvelring 41
5038 CJ Tilburg

013-3033110
tilburg@actiefwerkt.nl

Openingstijden

Maandag08:30 - 17:00
Dinsdag08:30 - 17:00
Woensdag08:30 - 17:00
Donderdag     08:30 - 17:00
Vrijdag08:30 - 17:00



Uitzendbureau Tilburg bouwt mee aan je loopbaan

Wanneer je toe bent aan een nieuwe uitdaging in Tilburg of omgeving, kan ons team van Actief Werkt je vast en zeker helpen. Je vindt bij ons uitzendbureau Tilburg tientallen vacatures en wij regelen hiermee dagelijks een nieuwe baan voor mensen die bij ons zijn ingeschreven. 

Als jij je nu ook online inschrijft, gaan we direct voor je aan de slag om die droombaan te vinden. Ons team zet zich in om voor jou een vacature te vinden die helemaal op je wensen aansluit. Wij doen er dus alles aan om ervoor te zorgen dat jij straks met een glimlach naar je nieuwe baan gaat.

Bekijk onze top vacatures in Tilburg

Administratief medewerker

Wil jij werken in een dynamische omgeving waar jouw inzet direct bijdraagt aan de groei van de internationale tuinbouwsector? Als administratief medewerker ondersteun je de afdeling Customer Service, finance en HR.  Vanuit de hoofdvestiging in de omgeving van Tilburg ondersteun je op het gebied van orderafhandeling, bestellingen tot productieplanning en facturatie. 

Als administratief medewerker ben je o.a. verantwoordelijk voor:

  • Adviseren en assisteren van klanten bij orderprocessen.
  • Nauwkeurig verwerken van orders in ons ERP-systeem.
  • Signaleren en registreren van klantbehoeften en wensen.
  • Samenwerken met interne afdelingen voor optimale afstemming.
  • Uitvoeren van ondersteunende administratieve taken.

Bekijk vacature
Logistiek Coördinator

Als Logistiek Coördinator is je primaire doel ervoor te zorgen dat gevraagde goederen tijdig, met de hoogste kwaliteit en tegen optimale kosten worden afgeleverd bij zowel klanten als interne magazijnen, zowel via weg- als zeetransport.

Verantwoordelijkheden en resultaatgebieden:

  • Optimaliseren van samenwerking met Customer Service.
  • Initiëren en realiseren van verbeteringsvoorstellen.
  • Monitoring en bijsturing van KPI's via Heftruck monitoring systeem en OTIF analyse.
  • Planning en toewijzing van dockcapaciteit.
  • Opstellen van logistieke personeelsplanning op basis van inbound/outbound planning.
  • Efficiënte en effectieve transportplanning waarborgen.
  • Registratie, analyse en verbetering van CSI via SFA's.
  • Bijdragen aan het bevorderen van veiligheidsbewustzijn en het verbeteren van veiligheid, met de focus op het verminderen van TF scores.
  • Handelen binnen de gedrags- en handelingsrichtlijnen van de organisatie.
  • Handelen binnen de richtlijnen van Business Control en het management informatie systeem Cultilene.
  • Compliance met wet- en regelgeving op het gebied van milieu, arbeidsomstandigheden en veiligheid.

Taken:

  • Coördinatie van logistieke administratie met Customer Service.
  • Regulier overleg met de Coördinator Customer Service Support.
  • Coördinatie in reguliere overleggen met Productieplanner en medewerker Voorraadbeheer en Logistiek.
  • Maandelijkse deelname aan overleg met Častolovice.
  • Planning en opvolging van interne pendeltransporten tussen verschillende transformatie-units en externe magazijnen.
  • Planning en opvolging van zowel binnenlands als buitenlands transport naar klanten vanuit de vestiging in Tilburg en externe magazijnen in Nederland en Canada.
  • Coördinatie van inbound transportverkeer met leveranciers.
  • Optimalisatie van laadbezetting per transportmodaliteit/container.
  • Opstellen van planningen voor inbound, outbound en pendeltransport.
  • Verzorgen van exportdocumentatie en uitvoeraangiftes.
  • Archivering van CMR's en andere documentatie.
  • Opstellen van piklijsten en containerlaadschema's.
  • Bijhouden van transportkosten.
  • Handhaven van voorraadnauwkeurigheid in externe en interne magazijnen.
  • Opstellen van transport-, logistieke- en personeelsplanningen.
  • Aanvragen van spot transportprijzen.
  • Boeken van vrachtbrieven en transportafmeldingen.
  • Controleren van logistieke boekingen conform richtlijnen.
  • Afstemmen van voorraden in externe magazijnen en ERP-systeem en initiëren van oplossingen.
  • Uitvoeren van bijkomende logistiek-administratieve taken.

Bekijk vacature
Frontdesk Medewerker

Start jouw carrière als het gezicht voor de zakelijke klanten van dit bedrijf. Het bedrijf streeft ernaar om hun klanten blij te maken met technische oplossingen in en rondom hun huis, en dat is precies wat dit bedrijf doet. Bij dit bedrijf is klantenservice net zo belangrijk als technische expertise, en jij straalt bij het vervullen van deze rol. Zet je in bij dit bedrijf en lever topkwaliteit.

Jouw voornaamste doel is het bieden van een klantbeleving van 9+. Als het eerste aanspreekpunt voor de klanten voorzie jij hen van de juiste ondersteuning, of het nu gaat om vragen over facturatie, storingen aan installaties, klachten of defecten. Jij beantwoordt diverse vragen en voorziet klanten van aanvullende informatie en advies. Bij specifieke gevallen stuur jij de casus door naar het juiste klantenteam, zodat de klanten de gewenste service ontvangen en een klantbeleving van 9+ ervaren. Als je mogelijkheden ziet om interne processen te verbeteren voor een hogere klanttevredenheid, signaleer je dat direct. Jouw taken omvatten onder andere:

  • Klanten te woord staan via telefoon, e-mail, WhatsApp of chat;
  • Klanten adviseren over installaties en de diensten;
  • De juiste oplossing vinden voor de vragen van klanten;
  • Zorgen voor een up-to-date (klant)administratie en facturatie.

Vier successen samen met het team. Zodra je een klant tevreden hebt geholpen wordt dit uitgebreid gevierd, bijvoorbeeld met een gezellige vrijdagmiddagborrel. En daarna gaan ze weer door naar de volgende klant, op weg naar een nieuwe uitdaging!

Hoe technisch het werk ook is, het draait uiteindelijk om mensen. Jij bent oplossingsgericht, uiterst klantvriendelijk en servicegericht. Zelfs als iets niet naar wens is voor de klant, blijf jij vriendelijk en stel jij de juiste vragen om het werkelijke probleem te achterhalen. Hierdoor weet je direct wat de beste oplossing is en kun je de klant snel verder helpen. Met een commerciële instelling schroom je niet om klanten te overtuigen van onze producten en diensten.

Bekijk vacature

Diversiteit in vacatures van uitzendbureau Tilburg

Bij Actief Werkt hebben we onze vacatures in verschillende categorieën opgedeeld. Van vacatures voor een bijbaan van enkele uurtjes per week, tot een baan voor een fulltime werkweek van 40 uur.

  • Fulltimebaan: de keuze voor wie graag 36 tot 40 uur per week wil werken.
  • Parttimebaan: heb je meer zaken in je leven die tijd in beslag nemen, zoals een studie of hobby? Of een gezin misschien? Dan kun je dat ideaal combineren met een parttimebaan.
  • Tijdelijk werk: ben je op zoek naar werk in een specifieke periode, bijvoorbeeld in de vakantie? Neem dan een kijkje tussen de vacatures voor tijdelijk werk.
  • Vaste baan: ga jij het liefst voor onbepaalde tijd aan de slag? Dan zijn de vacatures voor een vaste baan iets voor jou.

Inschrijven uitzendbureau Tilburg

Kom je uit Tilburg of omgeving en wil je aan de slag bij een nieuwe werkgever? Dan kan ons team van Actief Werkt uitzendbureau Tilburg jou helpen bij je zoektocht naar een interessante vacature.

Bekijk de actuele vacatures in en rondom Tilburg en zie of er eentje tussen zit die jou aanspreekt.

Heb je behoefte aan ons advies? Schrijf je dan nu online in, zodat we meer weten over je profiel en naar wat voor baan je op zoek bent. Vervolgens gaan wij proactief voor je op zoek naar een match.

Schrijf je nu in

Jouw motivatie telt

We vinden het belangrijk dat jij met veel plezier naar je werk gaat. Het moet een leuk bedrijf zijn met fijne collega’s en een plek waar jij je ambities kunt waarmaken. Ons bestand zit vol met leuke bedrijven, de vraag is alleen: wat wil jij?

Jouw motivatie vinden we het belangrijkst. Je ervaringen en cv zijn voor ons bijzaak. Als de motivatie goed is, hebben wij er alle vertrouwen in dat jij er een succes van maakt. En heb jij je zinnen gezet op een baan waar je een specifieke opleiding voor moet volgen? Dan kun je die mogelijk op onze kosten volgen via de Actief Flex Academy. 

Uitzendbureau in Tilburg

Industriële bedrijvigheid in Tilburg

Niemand kent de lokale arbeidsmarkt van Tilburg zoals wij die kennen. Tilburg is een bruisende stad waar internationale handel en Brabantse gezelligheid samenkomen. Tilburg heeft een sterke groei doorgemaakt en is groot geworden door de textielindustrie. De industriële bedrijvigheid wordt duidelijk als je over één van de tien grote industrieterreinen loopt. Er zijn veel vacatures in de productie, logistiek en transport.

Later is in Tilburg vooral de dienstensector op gang gekomen. Een baan in de zakelijke dienstverlening is ook zo gevonden. Natuurlijk kun je via ons Actief Werkt uitzendbureau Tilburg bovendien altijd in de schoonmaak aan de slag.

Wij vinden voor jou de leukste werkgevers en functies! 

 

Uitzendbureau Tilburg aangesloten bij ABU

Al onze vestigingen zijn aangesloten bij de ABU (Algemene Bond Uitzendondernemingen). Het voordeel hiervan is dat wij kwaliteit en goed werkgeverschap garanderen. Als flexkracht profiteer je van de goede CAO die je krijgt, denk aan gelijk loon voor gelijk werk, pensioenopbouw, doorbetaling bij ziekte en de toegang tot een hypotheek. Ook hebben wij veel aandacht voor groei en ontwikkeling met ons opleidingsprogramma voor flexkrachten.


Heb je vragen? Stuur ons een berichtje, we helpen je graag verder!

Mail ons je vraag en wij nemen zo spoedig mogelijk contact op.

Laat je telefoonnummer achter, en wij bellen je terug.

Wanneer je je gegevens achterlaat, nemen we contact op voor een afspraak.

Ons team staat voor je klaar!

Kaley van den Broeke
Intercedent

Janneke Faes van Hamond
Vestigingsmanager

Nienke Andriessen
Intercedent